divendres, 12 de desembre del 2008

Mossèn Alemany ens ha deixat


Joan, ara que no hi ets físicament, voldria dir-te quatre coses teves que m’han impactat
T’he vist sempre com un home de pau, arrelat amb una forta fe en Crist, que has acollit sempre a tothom, has ajudat a tothom i has mediat per posar pau, sempre amb seny i tenacitat
Ens vas ensenyar a creure en el Concili, especialment en posar "nosaltres" per davant del "jo", "comunitat de fe" davant de "comunitat de serveis", amb tot el que això representa, i que avui veiem trontollar
Has afrontat aquests quasi cinc mesos de malaltia amb esperança d’un demà millor que em va fer dir-te el dissabte passat en aquell minut i escaig que junt amb la Maria Lluïsa vàrem compartir, i que vas agrair amb aquella obertura de braços i mig somriure que encara podies fer:

Bon Nadal, JOAN, estiguis on estiguis, serà veritat

Joan Trullàs i Maria Lluïsa Simó

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'uneixo a les paraules de Joan per al nostre benvolgut Mn. Joan Alemany, afegint altra de les seves moltes qualitats, el seu esperit jovial e impulsor. Mn. Alemany sempre et recordarem amb afecte i amb respecte. Gràcies per saber-nos escoltar. Eduardo i Montse.

Anònim ha dit...

Aquest bloc és meravellós. Sempre hi ha de tota la informació ideal en les idees dels meus dits. Gràcies i segueixin amb el seu excel · lent treball!